luni, 24 iunie 2013

Cat de important este un blog in promovarea unui site?

Este destul de important dar nu atat pentru promovare cat pentru informarea vizitatorilor. Da, va ajuta si la promovarea site-ului, cu ajutorul sau veti aduce continut nou periodic pe site (daca aveti un site de prezentare continutul se actualizeaza anual sau chiar deloc...) si astfel vizitatori noi din motoarele de cautare dar avantajul principal este ca puteti tine la curent cu evolutia afacerii/produselor clientii existenti.

Este o unealta foarte buna de consolidare a brand-ului si de fidelizare. Pe un blog puteti oferi informatii cruciale pentru dezvoltarea afacerii sau puteti organiza concursuri prin care sa implicati vizitatorii in aceasta dezvoltare.

Tot cu ajutorul unui blog puteti obtine feedback direct de la clienti. Unui client ii este mult mai usor sa scrie despre problemele sale decat sa le spuna la telefon. Pe baza acestui feedback, fie el pozitiv sau negativ, puteti imbunatati calitatea serviciilor/produselor oferite si astfel puteti consolida relatia cu clientii.

Spre exemplu un blog al unei agentii de web design poate oferi informatii utile nu doar clientilor cat si concurentei. Acestia pot invata modul in care agentia isi desfasoara activitatea si pot imprumuta informatii pretioase. Pe un blog este bine sa oferiti informatii reale... dar nu in totalitate! Daca veti spune toate secretele afacerii ce va face sa credeti ca altcineva nu va folosi acele informatii? Veti genera noi concurenti care se vor afla pe aceeasi treapta cu voi pentru ca stiu deja ce trebuie sa faca pentru a va ajunge din urma.

Ca o concluzie, un blog este important si este recomandat pentru orice tip de site/afacere, atat din prisma informatiilor pretioase pentru clienti cat si din prisma promovarii si plasarii site-ului in topul rezultatelor motoarelor de cautare.

Puteti citi mai multe informatii despre bloguri chiar pe wikipedia. Va puteti deschide un blog chiar acum folosind una din cele doua platforme gratuite de blogging: Wordpress si Blogger (de la Google).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu